ایثار مرحوم مقدس اردبیلی و رزق غیبی
Android...سرزمین آندروید
دنياي دانلود انواع برنامه موبايل و نرم افزار وكتاب موبایل ،کتابهای اموزشی و مطالب اموزشی...
شنبه 19 فروردين 1391برچسب:, :: 17:58 ::  نويسنده : ABD

  در گذشته در نجف رسم بود که خانواده ها نان مورد نیاز خود را در خانه پخت می کردند مرحوم مقدس اردبیلی مقداری آرد و گندم مانند همه مردم برای تأمین سالیانه ذخیره کرده بود . در آخر سال در نجف قحطی افتاد مرحوم اردبیلی اعلام کرد که مردم بیایند آرد و گندم بگیرند . مردم آمدند . مرحوم مقدس اردبیلی تمام گندم ها را بین مردم تقسیم کرد و به اندازه مساوی برای خویش برداشت .
اهل بیتش اعتراض کردند که چرا زندگی ما را به مردم دادی ، مرحوم مقدس اردبلی رفت در مسجد کوفه معتکف شد در مدت سه روزی که مقدس در اعتکاف بود عربی با بار آرد به خانه ایشان می آید و به خانواده اش می گوید این بار را اردبیلی داده است و خودش در مسجد کوفه است . ظرف ها را خالی کنید و بر گردانید پس از آن که مقدس اردبیلی از اعتکاف بر می گردد ، خانواده اش می گوید آرد خوبی بود از کجا پیدا کرده بودی . پرسید کدام آرد ؟ قصه را گفتند .

 

اقتباس از کلمه طیبه مرحوم حاجی نوری ص

قرآن می فرماید :

قُلْ إِنَّ رَبِّي يَبْسُطُ الرِّزْقَ لِمَنْ يَشاءُ مِنْ عِبادِهِ وَ يَقْدِرُ لَهُ وَ ما أَنْفَقْتُمْ مِنْ شَيْ‏ءٍ فَهُوَ يُخْلِفُهُ وَ هُوَ خَيْرُ الرَّازِقين.
( سبا آیه 39 )
بگو: «پروردگارم روزى را براى هر كس بخواهد وسعت مى‏بخشد، و براى هر كس بخواهد تنگ (و محدود) مى‏سازد و هر چيزى را (در راه او) انفاق كنيد، عوض آن را مى‏دهد (و جاى آن را پر مى‏كند) و او بهترين روزى‏دهندگان است!» .

قُلْ إِنَّ رَبِّي يَبْسُطُ الرِّزْقَ لِمَنْ يَشاءُ وَ يَقْدِرُ وَ لكِنَّ أَكْثَرَ النَّاسِ لا يَعْلَمُون‏

بگو: «پروردگار من روزى را براى هر كس بخواهد وسيع يا تنگ مى‏كند، ولى بيشتر مردم نمى‏دانند
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

سلام.خوشحالم که به دیدارمن امدید.خوشحال میشم با نظراتتون بهم کمک کنید .امیدوارم از وب خودتون خوشتون بیاد و لحظات خوبی راداشته باشید.بازم بهم سر بزنید... آرزومند آرزوهایتان هستم.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوانAndroidو آدرس lordabd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

حالا دیدید که موافق موافق موافقم...پس دل دل نکن... لینک کن...





نويسندگان